måndag 7 oktober 2013

Min tur att presentera mig...

Hoppas ni inte har missat allt fint som funnits i denna inspirationsblogg de sista veckorna. Ljuvliga alster har resten av gänget bjudit på. Ta annars en stund och titta runt och njut av allt fint i bloggen.
 
Inspiration känns på topp när det äntligen är min tur att ta över, det är stort och ärofyllt att få vara en del av ett så fint gäng♥
 
Jag heter Marie men kallar mig för Primia på nätet.
Bor med man och tre barn utanför Gällstad i Ulricehamns kommun.
 
Som det känns nu så kommer jag aldrig att sluta pyssla, jag har funnit min grej i livet och mår himla bra av det. Önskar att fler hittade denna underbara hobby.
 
Min stil är nog en shabby-/ vintagestil ganska mycket åt det romantiska hållet med massor av blommor och rivna kanter.
Kortmakeri ägnar jag den största delen åt men ibland händer det att jag gör någon layout eller något altrat.
 
Hoppas ni vill följa med mig denna veckan och att ni inspireras av det som jag gör.
Om en stund kommer jag att visa en liten layout som jag gjort och den tror jag representerar min stil.
 
Hittar ni något som ni liftar eller blir inspirerade av så blir ingen gladare än jag. Lämna gärna en kommentar så jag kan få kika hos er också♥
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar