tisdag 1 oktober 2013

Min första tavla

Jag har aldrig gjort någon tavla innan så det var riktigt kul att testa och det kommer garanterat att bli fler. På träffen i lördags påbörjade jag den och så idag gjorde jag den färdig och det som är kul är att den inte alls ser ut som jag tänkt från början. Man ändrar lite här och lite där och tillslut så har man kommit bort från den första tanken : )
Ramen runt texten är utstansad men en spellbinder, och både textstämpeln och kantstämpeln är från WhiteFairy, bokstäverna är utstansade i ett foamliknande papper som finns i massor av härliga färger.
                      


 Papper, band, blommor, bling och självklart de fina stämplarna finns att köpa hos Pysselskafferiet

Nästa gång kommer jag att visa vad som fanns med i mitt första DT-paket, hoppas vi ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar