måndag 14 oktober 2013

Det är jag som är Busan


Jag heter Felicia, men kallas för Busan. Fick det smeknamnet för att jag som baby redan var busig. Det är jag ännu... Gissa om jag blev superglad när jag blev vald som DT för Pysselskafferiet. Jag är den ända junior DTn. Vad jag väntat på min tur att få lägga ut alster... Nu äntligen är det min tur! Älskar att pyssla, sitter ofta med min mamma och pysslar. Då får vi egen tid för varann .Gillar allt möjligt inom pyssel, har mycket fantasi, det kommer ni se under veckan. Så jag hoppas ni kommer att titta in på bloggen under veckan, så får ni se på allt fint jag skapat. Kolla gärna in på min egen blogg också www.busans.se
Ni lär märka att inlägget är postat via min mamma. Men det strulade med mitt eget konto, kom ej in där.  Hoppas komma igång under morgondagen. Gonatt allihopa. Kram Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar