fredag 10 januari 2014

Vardagslyx!

Ibland är det skönt att förgylla vardagen och denna gång gjorde vi det genom att göra placeringskort till middagen. Så här blev det:
Även denna gången har jag använt mig av spellbinders men nu av en av deras ovala stansar. Sen valde jag en fin stämpel från whitefairys som kommer med en text (livet är en bukett av små speciella stunder). Dock valde jag att endast använda mig av blomman. 
 
På med några blinstenar i olika färger och sen skrev jag dit namnet. Tycker man inte om att skriva för hand går det lika bra att stämpla dit det men något fint alfabet.
Detta tog inte så lång tid men blev både fint och mysigt att använda till vilken middag som helst i veckan : )
 
Självklart finns allt material i pysselskafferiets butik, både den fysiska och den på nätet.

Trevlig fredag på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar