måndag 20 januari 2014

Hej alla pysselvänner!

Nu var det äntligen dags för min bloggvecka. Väntat länge.....
Denna gång har jag gjort en liten canvastavla med en delfin på. 
Började med att rita en delfin för hand på ett cardstock. Valde rosa papper. Sedan klippte jag ut motivet och tog ett tårtpapper som jag dekorerade med rosa glitterlim. 
Det finns massa olika färger på glitterlim hos Stina.
Sen letade jag upp lite rosor av olika slag som också fick glitter på kanterna. 
Tycker man kan ha glitter på det mesta:-) Sist lade jag på ett band med hjärtan. 
Även där fick några hjärtan lite glitter.....Gjorde små prickar på kanterna av canvasen  med pearl pen, 
det blir som små pärlor när det torkar. Som vanligt finns allt material hos Pysselskafferiet.




Tack för denna gång. 
Kram Busan  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar