söndag 12 januari 2014

Svartvit layout

Nu har de flesta röjt undan julen och vill se framemot ljusare tider. Jag håller mig dock kvar ett litet tag till då jag fick detta kort på mig och min far av min bror för ett litet tag sen. Kände att det var ett bra slut på julen att scrappa detta kort. Då kortet är en diabild från början valde jag att göra den svartvit och det fick bli ett tema i layouten.
 Hörnen på fotomattan och på textrutan (kommer att skriva där sen) har jag gjort med en hörnpunch från Martha Stewart och de små stjärnorna som blev över efter att hörnen var klara använde jag som snöflingor (de minsta på bilden)
 De stora stjärnorna är ett set med stansar från Spellbinders och texten har jag skrivit med en snöpenna. (Ber om ursäkt att bilden är på fel håll)
Allt material hittar ni som vanligt på pysselskafferiet.
 
Med denna LO tackar jag för mig för denna gången men hoppas att ni fortsätter att kika in här.
Trevlig söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar