måndag 27 januari 2014

Kärlek

Hej alla pysselvänner!!
Nu är det snart alla hjärtans dag. Tänkte visa några alster med just det temat, kärlek. Tycker det är kul att ge bort något man gjort själv. Först har jag dekorerat ett trähjärta där jag använt mig av papper från Inkido och Pion. Använde mig av en WhiteFairy stämpel, tyckte den passade så bra till babyn. Finns så mycket kul man kan göra med trähjärtan, min blev en tavla till en nyfödd baby eller typ Doppresent.


Sen kan man göra trevliga presenter till sin älskade med enkla medel. Här har jag målat en flaska vit. Dekorerat den med decoupage och använt mig av det ljuvliga Sagen servetterna. Finns många fina motiv att välja bland hos Stina. Gjorde tillhörande glas också. (flaskan och glasen är från egna gömmor) Använt mig av Decoupagelack för glas, måste härdas i ugn.

Sist gjorde jag ett litet kort. Använt mig av de fina papprena från Bildmålarna. Även här har jag använt mig av en WhiteFairy stämpel. Stämplade upp den som vanligt, delade på den så jag fick hjärtanen för sig och texten för sig. Har klätt några lösa små trähjärtan med papper, så blev det en fin dekor på kortet. Ni ser min nya dies i bakgrunden, Cheery Lynn. Gillar swirls!! Så användbar, man kan ha hela eller göra som jag, dela på den. 





Allt material hittar ni hos Pysselskafferiet. Ha en bra måndag allihopa. Kram Marika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar