tisdag 14 januari 2014

Glöm inte bort...

Så blev det min tur att få visa lite alster här i bloggen. Tycker det är jätteroligt och jag hoppas att ni hittar något ni blir inspirerade av.
 
Någon form av textstämpel brukar nästan alltid finnas på mina kort och denna gång har jag använt en härlig WhiteFairy stämpel som finns att köpa i Pysselskafferiet.
Jag valde att stämpla min stämpel i två delar och göra textremsor istället men HÄR ser du hur stämpeln ser ut i sin helhet.
 
Det mönstrade pappret med noter kommer från Maja Design och på kanterna har jag använt en kantstans från Martha Stewart.


Pysselskafferiet har många olika sorters kakservetter och jag har valt att använda en lite mindre modell denna gången, synd att täcka för mycket av det mönstrade pappret.
Ängeln passade bra till texten och dessa små sötingar finns också i butiken.
Blommorna kommer ur mina gömmor men snarlika finns att hitta i Pysselskafferiet.


Dessa lite plattare blommor tyckte jag satt fin under papperskanten och spetsen är tunn och fin.
Halvpärlor använder jag flitigt, här har jag använt lite blandade storlekar. Finns gott om pärlor i olika färger o storlekar i butiken.


Hoppas vi ses på torsdag igen då jag tänkte visa upp ytterligare ett kort ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar