måndag 21 april 2014

Rosa babykort

Nu är det redan annandag påsk. Tiden börjar äntligen gå mot ljusare och varmare tider. Gillar våren, när det blommar ut i trädgård och natur. Vilka dagar vi haft i påsk. :)
Denna gång har jag gjort ett kort i mina favoritfärger, tröttnar nog aldrig på dem. Temat blev baby. papprena jag använt är från Inkido, beatiful memories. Babyn är från ett klippark. Brukar använda tårtpapper i något hörn i alla fall, men de var SLUT, vad göra?? Letade lite i mina loppisfynd, hittade denna gamla lilla duk. :) Ramen är från Spellbinders. Flourischen är från Marianne Design. Hittade även en liten berlock, som fick pryda under texten från whiteFairy. Stämpeln är en av mina favoriter.





Gillar göra babykort, det är nåt speciellt... 
Ha nu alla en fortsatt fin dag i solen. Kramiz Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar