torsdag 24 april 2014

Fjärilar

Fjärilar ger vårkänslor, eller hur?
 
Jag har gjort ett grattiskort med papper från Maja Design. Grattis är utstansat med en die.
Fjärilarna är utstansade från ett papper som finns i Maja Designs serie Vintage Spring Basics. Jag använder ofta dem som utsmyckning på mina kort. Utöver detta har jag bara klistrat på några vita blommor och duttat på lite glitterlim på de blommorna som fanns i papperet.
 
 
 
Inuti kortet har jag satt ett mönsterpapper ur samma serie och sedan ett vitt papper som är utstansat med en Spellbinderdie. Ett litet hjärta till det och insidan är klar.
 
 
 
På baksidan har jag satt min handgjort stämpel från White Fairy och en del av en bård som sitter längst ner på Maja Designs papper.
 
 
Jag önskar er härliga dagar i solskenet. Enda problemet just nu är att tiden går så väldigt fort. Jag skulle vilja dra ut på våren länge för att hinna njuta av allt det vackra.
Kram Gunilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar