torsdag 9 oktober 2014

Sköna höst???

Vet inte om jag tycker så väldigt mycket om hösten egentligen. Det är visserligen mysigt att tända ljus och lampor men jag saknar solen och värmen. Fast i år har hösten faktiskt varit bra, i alla fall  hittills. Det första kortet jag visar denna gång går i årstidens färger.
 
 
Ett väldigt enkelt grattiskort blev det. Papper från Maja Design "Walking in the forest" och bilden har jag klippt från ett av pappersarken. Grattis är utstansat och pålimmat.
 
 
Gjorde också ett kort som blev lite somrigare.
 
 
Fortsätter med mina julkort. Älskar allt julpysslande.
Formen är densamma som jag visade i mitt förr inlägg men nu blev det ett rosa kort.
 
 
Papper från Maja Designs julserie förra året. Nu väntar jag med spänning på årets julpapper.
Vad det blir av dem får ni se nästa gång.
Önskar er en riktigt mysig hösthelg!
Gunilla
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar