torsdag 30 oktober 2014

Julpyssel

Började att dekorera en tändsticksask. Gillade pappret med snögubben från WhiteFairy. Klippte ut den och limmade fast den på ett annat papper, snöflingorna kommer också därifrån. Limmade på lite spets. Sen stansade jag ut lite snöflingor. Visar också steg för steg hur man kan göra sina egna blommor med hjälp av en figursax. Texten God Jul har jag klippt ut från ett annat papper, men den finns också som stämpel.
Sen har jag gjort en presentask med hjälp av en toarulle. Vek in kanterna. Sen bara dekorera. Jag använde mig av från pappret från WhiteFairy, gillade barnet som pussar på renen. Kom på att om tar 24st toarullar, så blir det enkelt en adventskalender. Eller bara en vanlig fin presentask.






Önskar er alla en fin torsdag med massor av pysselglädje.
Kram Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar