tisdag 26 november 2013

Kort till en liten...

Tiden rusar fram i ett hissnande tempo, massor av saker som ska göras och hinnas med...... det är då som jag är evigt tacksam att ha en hobby som denna.
Kunna ta ett djupt andetag, lägga alla måsten åt sidan och bara få vara kreativ och pyssla.
 
Jag har gjort ett barn- eller bebiskort i rosa och crèmefärgade nyanser.
Pappren kommer från en av mina favorit tillverkare Pion Deisgn.
Som så många gånger förr är alla kanter rivna för att få en råare känsla tillsammans med allt de söta. I Pysselskafferiet finns b l a denna Edge scrapper, det perfekta verktyget om man gillar att ha slitna kanter. 

Blommor och små charms satta i en liten grupp på kortet. Liknande blommor finns på Pysselskafferiet.

Tyckte att hörnet såg lite tomt ut och använde mig av de små borderna som sitter på ett av arken med 6*6 papper. Klippte isär borden till ensamma ord och fäste med 3D-kuddar.

Stämplarna från WhiteFairy säljs enbart hos Pysselskafferiet och den här lilla godingen kunde jag inte låta bli, så söt ♥

Insidan är ganska enkelt dekorerad och även där har jag använt en stämpel från WhiteFairy, fotat lite illa men HÄR finns en tydlig bild på stämpeln.

Ingen blir gladare än jag om ni följer mig resten av veckan. Tänkte bjuda på lite julinspirerade saker.
Ta ett djupt andetag och njut av dagen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar