fredag 22 november 2013

Julen närmar sig

Tycker att tiden som kommer nu med massor av mys och pyssel inför jul är så härlig. Ser verkligen fram emot det men kunde inte vänta längre så jag tjuvstartade lite med ett julkort och en tagg : )
På detta kort har jag använt mig av kantstans från Martha Stewart, papper från Inkido, snöflingan och stämpel är privata med allt annat finns så klart på pysselskafferiet : ). Det mönstrade pappret har jag skrynklat ihop och sen slätat ut lite försiktigt så att det blir lite höjd på det och stämpelmotivet har jag satt fast med en 3d-kudde och sen målat med lite glitterfärg.
Även insidan fick lite dekoration i form av ett papper där jag använt samma kantstans som på framsidan och en lite snöflinga
På taggen har jag satt ett papper med en peel off julgran på som jag sen har dekorerat med lite pärlor. Stämpeln som jag använt längst upp är den otroligt fina kantstämpeln från Pysselskafferiets egna stämpelkollektion, WhiteFairy.

Även baksidan av taggen fick vara med med ytterligare en stämpel från WhiteFairy och ett egen gjort frimärke. Allt material till taggen finns hos Pysselstina i Pysselskafferiet.

Trevlig Fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar