måndag 16 december 2013

Julglädjen finns i ditt hjärta





 
Jösses, vad tiden rinner iväg. Nu är det redan min tur. Denna gången har jag gjort ett kort i julens tecken igen. Använde mig av Maja designs ljuvliga papper. Älskar hela serien. Tomten är från ett klippark i samma serie. Stämpeln kommer från WhiteFairy. Tycker texten är så bra, viktigt komma ihåg att det som ligger under granen ej är det viktigaste, utan det som finns i ditt hjärta. Har använt mig av en ram från Spellbinders. Swirlen kommer från Marianne design. Sååå användbar! Den lilla berlocken med julstrumpan är från eget "skafferi", tyckte den passade in bra. På rosorna har jag lagt på lite glitter från You Do. Stämplade på vanligt akvarellpapper som jag distressade med brunt som jag sen knycklade ihop lite... Lite snöpuff på kanterna för att rama in kortet lite mera, tycker det blir fint. Passar alla årstider.... Slutligen lite glitter på tomtens skägg.
Allt material hittar ni som vanligt hos Pysselskafferiet. Önskar er alla en fin måndagkväll. Hoppas ni tittar in fler gånger under veckan. Kram Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar