torsdag 12 december 2013

3 julkort

Hej igen!

Då var det dags för mig att visa några julkort.

Här har jag än en gång använt prickig cardstock. Tycker det blir så livfullt på något vis. Har använt någon form av säckväv till bakgrunden, vet inte riktigt vad man kallar det men det finns hos Pysselskafferiet. Som detalj har jag stämplat ett hjärta på rött papper och klippt ut. Har även tagit och lagt en tunn linje med glitterlim runtom tomte-bilden.

Här har jag stämplat med en God Jul-stämpel från Pysselskafferiet måånga gånger för att skapa en bakgrund. Har klippt ut hjärtan. Satt tre blingstenar vid varje hjärta i olika blå nyanser.

Den här söta stämpeln fick alla som var med på Pysselskafferiets pysselträff i söndags. Jag hade inte med mig några pennor/färg till färgläggning, men jag tyckte att den gjorde sig ganska bra utan att färglägga den faktiskt.

Detaljer: Bling och spets och band.

Tack för titten igen!
//Angela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar