söndag 29 september 2013

Rosor och Julkort!

 Efter en otroligt trevlig pysseldag tillsammans med Pysselskafferiet och massor av glada vänner.Blev det massor av härlig inspiration.Kreativiteten flödar just nu och jag vill gärna prova det man köpte under träffen.Avsluta nu"min"bloggvecka med att säga TACK till er allihop.Tycker vi gör om det igen och det snarast!

 Avslutar med att visa mina två rosenkort,målade på lite olika sätt.Har under en tid trånat efter denna stämpel och gjorde nu slag i saken och köpte den.Tycker den är underbar och det räcker gott med bara den på kortet.
Pysslade lite under träffen med denna tomteflicka och har idag gjort henne klar.Hon är målad med Distresser.
ALLT material som jag använt till korten finns att handla hos Pysselskafferiet

Med detta avslut hälsar jag nästa DT välkommen!
Skall bli spännande att se vad som nu dyker upp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar