måndag 9 september 2013

Det här är jag...



Marika heter jag. Har gillat pyssel sen jag var liten. När jag i somras fick reda på att jag blev DT för pysselskafferiet hoppade jag av glädje. Det svåraste var att inget säga förrän Pysselstina sa att det var ok. Men nu har vi kört igång, så det ska bli kul att få lägga ut alster av olika slag. Förhoppningsvis inspirera er som läser eller ser det i butiken.

Gillar prova det mesta, gör ej bara kort. Altra och göra minialbum ligger mig varmt om hjärtat. Men även dekorera och fixa hemma med ex betong är kul. Min stil är den romantiska gullinutt stilen. Älskar mycket rosa, spets och blommor.

Har träffat övriga DT medlemmar en gång än så länge. Vi kommer komplettera varann bra tror jag. Så det finns något för alla.

Jag har fått äran att börja, så håll utkik under veckan, så får ni se lite alster jag gjort. Inspirationen flödar mycket just nu....

Tackar för mig just nu. Vi kanske ses i Pysselskafferiet!! Kramiz

Min privata pysselblogg: WhiteLady
Min dotters pysselblogg: Busans Magasine (hon är junior DT hos pysselstina)

Och glöm självklart inte att även besöka de andra privata bloggarna som de övriga DT har. Ni hittar dem om ni klickar på deras bilder :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar