torsdag 8 maj 2014

Sköna maj välkommen....

Har haft en fantastisk Valborgshelg. Våren är den bästa tiden av alla tycker jag.
Gillar att odla grönsaker och se dem komma upp.
Älskar alla blommor som kommer om
våren.
 
Denna gång har jag gjort ett grattiskort som jag skall ge till en väldigt älskad "liten" tjej
som fyllde år för ett tag sedan men inte fått kort eller presenter ännu.
 
 
insidan
 
 
Har hämtat inspiration från mina DT-kollegor och vågat ta ut svängarna lite.
 
Jag har använt mig av papper från Maja Design "Vintage Autumn Basics".
Klistrade fast en hjärtformad kakservett och satte en bild på. Lite band, blommor och
annat som dekoration. Grattis är utstansat och sedan har jag lagt på gloss för att
framhäva det lite mer. Insidans skrivplats är utstansad med Spellbinder.
 
Nu önskar jag er en riktigt mysig och förhoppningsvis solig helg.
Kram Gunilla
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar